Marketingová situačná analýza vybranej banky – Ing. Peter Bogyi
Ing. Peter Bogyi
Bakalářská práce
Marketingová situačná analýza vybranej banky
Marketing Situation Analysis of Chosen Bank
Abstract:
This bachelor thesis contains marketing situation analysis of a chosen bank, its current status and possibilities of its future development. The first chapter explains its essence, meaning and methods used for creating a situation analysis on a therethical basis. The second chapter is focused on the analysis of a concrete bank with emphasis on the marketing mix and also contains its detailed situation …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá situačnou marketingovou analýzou vybranej banky, jej aktuálnym stavom a možnosťami ďalšieho rozvoja. Prvá kapitola vysvetľuje podstatu, význam a metódy používané pri situačnej analýze v teoretickej rovine. Druhá kapitola je zameraná na analýzu vybranej banky s dôrazom na marketingový mix a na podrobné vypracovanie situačnej analýzy. Posledná tretia kapitola je zameraná na …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qh0fp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Marketingový plán
Natallia Liaonava -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
Ivana Moravčíková -
Analýza komunikační kampaně podniku
Martina Běčáková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
A Competitive Position and Marketing Strategy of „Mlékárna Kunín a.s “.
Iuliia Kasianova