Vstup dítěte do mateřské školy a jeho připravenost z rodiny. – Dagmar KOLOMAZNÍKOVÁ
Dagmar KOLOMAZNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Vstup dítěte do mateřské školy a jeho připravenost z rodiny.
The child´s entry into the kindergarten and it´s preparedness from family.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá způsoby výchovy a vzdělávání dětí v rodině před vstupem do mateřské školy. Zaměřena je zejména na činnosti, které by dítě mělo zvládat při přechodu z rodinného prostředí do předškolního zařízení. Teoretická část se věnuje rodině, vývojovým obdobím dítěte před vstupem do mateřské školy. Popisuje předškolní zařízení a roli pedagoga v mateřské škole. V praktické části byl proveden …víceAbstract:
This bachelor thesis looks at ways of bringing up and educating children in the family before starting kindergarten. It focuses in particular on the activities that a child should master during transition from family environment to a pre-school establishment. The theoretical section covers family, developmental stages of a child prior to entering kindergarten. It also describes the pre-school environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016
Zveřejnit od: 11. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marcela Fojtíková Roubalová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLOMAZNÍKOVÁ, Dagmar. Vstup dítěte do mateřské školy a jeho připravenost z rodiny.. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Role asistenta pedagoga při podpoře pozitivního klimatu v inkluzivní třídě základní školy
Sabina Křížová -
Role asistenta pedagoga v rámci realizace distanční výuky na základních školách
Hana Váňová -
Role asistenta pedagoga na základní škole u žáků s vybranými specifickými poruchami učení
Lucie Krišalová -
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ
Veronika Slabá
Název
Vložil
Vloženo
Práva