Product placement v české kinematografické tvorbě – Martina Suková
Martina Suková
Bachelor's thesis
Product placement v české kinematografické tvorbě
Product placement in the Czech cinematographic creative aktivity
Abstract:
Práce se zaobírá analýzou právní úpravy product placement a jeho působení na spotřebitele. Na začátku je vysvětlený pojem product placement ze všeobecného hlediska - je uvedena jeho definice, umístění, dělení a také přednosti a nedostatky, které product placement skýtá. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit veškerou právní úpravu, která se dotýká problematiky fenoménu dnešní doby - product …moreAbstract:
The thesis deals with analysis of legal aspects of product placement and its impact on consumers. First, it explains the concept of product placement from a general point of view - its definition, classification, and the advantages and disadvantages that product placement represents. The main objective of this work is to identify all legislation that touches on the issues of the phenomenon of our times …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44853
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Martin Boháček
- Reader: Milan Postler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44853
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Theses on a related topic
-
Současná situace v oblasti VOD služeb a jejich vliv na audiovizuální průmysl
Martina Knoblochová -
Vliv služeb Video on Demand na konzumaci audio vizuálního obsahu
Michal Romanovský -
Video on demand služby na českém trhu
Gabriela Soukupová -
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Michaela HÁJKOVÁ -
Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
Yulia Klimenko -
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
Adam Žurek -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Monika Švarcová