Spotřebitel a produkty Fair Trade – Bc. Jitka Hrdličková
Bc. Jitka Hrdličková
Master's thesis
Spotřebitel a produkty Fair Trade
The consumer and Fair Trade products
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá konceptem Fair Trade a analýzou chování jeho spotřebitelů. Cílem práce je identifikace nákupního chování spotřebitelů kupujících výrobky Fair Trade a následná formulace doporučení pro prodejce a podporu prodeje těchto produktů. V praktické části práce je popsán princip Fair Trade a jeho postavení na světovém i českém trhu. Zmíněny jsou také marketingové základy aplikovatelné …viacAbstract:
The dissertation is dealing with the concept of Fair Trade movement and with the analysis of the consumer´s behaviour. The aim of this dissertation is identification of the consumer´s behaviour who are buying the Fair Trade products and the formulation of recommendation for dealers in order to support the sale of these products. There are also mentioned the marketing basics which are applicable to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Silvia Davidíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva