Význam a účinnost didaktické hry ve výuce odborných předmětů – Ing. Lenka Malinová
Ing. Lenka Malinová
absolventská práce studenta CŽV
Význam a účinnost didaktické hry ve výuce odborných předmětů
Importance and effectiveness od didactic game in teaching vocational subjects.
Anotace:
Tato závěrečná práce se zaměřuje na zjištění významu a účinnosti didaktické hry ve výuce odborných předmětů a zároveň hru porovnává s frontální výukou, výkladem.Výukové metody patří mezi základní didaktické kategorie a učitel výběrem vhodných výukových metod dosahuje naplnění výchovně - vzdělávacích cílů. Výukové metody mají za úkol zprostředkovat žákům vědomosti a dovednosti, a zároveň žáky aktivizovat …víceAbstract:
Objectives of this final thesis are to determine the importance and efficiency of a didactic game in teaching of specialized subjects as well as to compare didactic games to the frontal teaching method – lecturing.Teaching methods belong among basic didactic categories and the teacher achieves fullfillment of educational goals by the choice of sufficient teaching method. Working with teaching methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Marie Hanušová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALINOVÁ, Lenka. \textit{Význam a~účinnost didaktické hry ve výuce odborných předmětů}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/2dyse2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíceloživotní / obor:
Rozšiřující kurz / Studium učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of ELT Coursebooks for Lower Secondary Schools in Terms of Teaching Grammar
Marek Antal -
Aktivizace žáků v hudební výchově na I. a II. stupni základních škol
Veronika Adamcová -
Výuka hudební výchovy na 1. stupni základní školy z hlediska aktivizace žáků
Renata BRADÁČOVÁ -
Možnosti motivace a aktivizace žáků ZŠ a SŠ k učivu rovnice a nerovnice
Lenka Vaňková -
Aktivizace žáků ve výuce chemie na střední škole
Martina Filipová -
Aktivizace žáků ve výuce chemie na základní škole
Lucie Zavřelová -
Hudba a písně ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka - jedna z možností aktivizace žáků
Jana Hrbáčková -
Didaktická hra jako prostředek podporující tvořivé vyučování
Anežka Pometlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva