Šárka Koníčková
Bakalářská práce
Řízení obchodního oddělení firmy
The management of commercial departement of the company
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce pojednává o procesech probíhajících v obchodním oddělení stavební firmy, popisuje nároky na jejich zdroje s hlavním zaměřením na lidský kapitál a především se zabývá péčí o něj neboli pracovními podmínkami. Dává do souvislosti jednotlivé prvky interního prostředí obchodního oddělení, vymezuje jeho nedostatky a navrhuje možná řešení. Hlavní témata představuje komunikace …víceAbstract:
This bachelor thesis treats the processes which take place in a commercial section of a construction company. It describes exigencies to their resources with a primary orientation to human capital. Above all it deals with the care of human resources, its working conditions. It relates particular elements of inside environment of the commercial section, determines its imperfections and suggests possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: Jaromír Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Managerial style, communication, and motivation across different departments in a multinational company.
Goatam Naresh -
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Due diligence audit versus statutory audit: impact on financial performance and position of the company. Evidence from Nigeria
Yemi Kehinde Olokodana -
Optimalizace procesů v obchodním oddělení firmy Henkel ČR, spol. s r.o.
David Janček -
Marketingová strategie zavedení nového výrobku firmy TC MACH, s. r. o. na trh
Tereza Marečková -
Projekt zlepšení motivačního systému zaměstnanců obchodního oddělení firmy Graspo CZ, a. s.
Petra VINKLÁRKOVÁ -
Vliv obsahového marketingu na růst a vývoj firmy v oblasti B2B
Barbora Buriánková -
Projekt konsolidace obchodních činností firmy AB spol. s r.o. na základě změn tržních podmínek
Linda GAJDŮŠKOVÁ