Systémy financování veřejných i soukromých vysokých škol v ČR a dalších vybraných evropských zemích – Ing. Kamila Beranová
Ing. Kamila Beranová
Bakalářská práce
Systémy financování veřejných i soukromých vysokých škol v ČR a dalších vybraných evropských zemích
The Financing Systems of Public and Private Universities in the Czech Republic and in other Selected European Countries
Anotace:
Téma mojí bakalářské práce jsem si vybrala s ohledem na neustále rostoucí počet studentů studujících na zahraničních vysokých školách. Informace o školských systémech, podmínkách studia a případných podporách studentů nejsou komplexní a někdy jsou obtížně porovnatelné. Vysoké školy v Evropě umožňují studium v zahraničí, každá země má však svá specifika. Proto jsem se zaměřila na srovnání vysokých škol …víceAbstract:
I have chosen the topic of my bachelor thesis with respect to the continuingly growing number of students studying on foreign universities. The information about educational systems, the conditions for studies and financial support is not comprehensive and sometimes comparable with great difficulty. Universities in Europe enable studies abroad but each country has its own specifics. Therefore I focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fv6d0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Josef Švec
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Podnikatelský záměr založení soukromé vysoké školy v ČR
Lucie Kobližková -
Marketing soukromé vysoké školy od založení po současnost
Petra Zadražilová -
Soukromé vysoké školy očima veřejnosti
Klára Němcová -
Podnikatelský plán založení soukromé vysoké školy
Michaela Moravcová -
Možnosti systému Public relations pro upevnění pozic soukromé vysoké školy. Analýza publikovaných informací, hlavní argumenty a model možné reakce dotčených subjektů.
Aneta Koudelková -
Návrh akviziční marketingové kampaně vysoké školy
Petr Částka -
Marketingová strategie vysoké školy
Eva Vymazalová