Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky – Bc. Radim SMIČEK
Bc. Radim SMIČEK
Master's thesis
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
The perception of outdoor advertising by selected target groups of the Czech population
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje analýze venkovní reklamy a jejího vlivu na řidiče a na lidi obecně. V úvodu této práce jsou popsána teoretická východiska, jako je marketingová komunikace, reklama a venkovní reklama. V prostřední části práce jsou analyzovány negativní aspekty spojené s venkovní reklamou a její regulace v českých městech a v blízkosti silnic první třídy. Z těchto negativních aspektů vychází …moreAbstract:
This master thesis analyse outdoor advertising and the influence on drivers and people in general. The introduction of the thesis begins with describing theoretical background of outdoor advertising such as marketing communication, advertising and outdoor advertising. The middle part is the connection between theoretical background and marketing research. It analyses the negative aspects of outdoor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMIČEK, Radim. \textit{Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/2eewct/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMIČEK, Radim. Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Regulace venkovní reklamy v České republice
Vojtěch Coufal -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Ondřej Šoupal -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason