Lidová píseň, její význam a využití v mateřské škole – Zuzana KADEŘÁBKOVÁ, DiS.
Zuzana KADEŘÁBKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Lidová píseň, její význam a využití v mateřské škole
People's song, its meaning and its using in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce je v teoretické části věnována lidové písni, jejím vlastnostem a důležitosti ve výchovné práci s dětmi předškolního věku. Zabývá se lidovou písní jako nedílnou součástí kultury a její charakteristikou. Vymezuje význam lidové písně v předškolním vzdělávání. Obsahem praktické části práce jsou metodické listy, které jsou vytvořeny na základě lidových pranostik a lidových písní. Cílem …víceAbstract:
This thesis is devoted to the theoretical part of the folk song, its properties and importance in the educational work with preschool children. It deals with folk songs as an integral part of the culture and its characteristics. It defines the importance of folk songs in preschool education. The practical part of the thesis is the methodology guidelines, which are based on popular weather lore and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2013
Zveřejnit od: 20. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Hogelová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KADEŘÁBKOVÁ, Zuzana. Lidová píseň, její význam a využití v mateřské škole. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Předškolní vzdělávání v ČR: porovnání vzdělávacích přístupů v MŠ Radost a v Církevní MŠ v Přerově
Kateřina SMOLKOVÁ -
Kompetence učitele základní umělecké školy
Josef VLACH -
Mateřská škola a lidová pohádka
Klára Litterová -
Lidová tradice hodů v mateřské škole v etnografické oblasti Hanáckého Slovácka
Tereza POSPÍŠILOVÁ -
Lidová píseň a rozvíjení rytmického cítění v mateřské škole
Lenka CHALOUPKOVÁ -
Lidová píseň a její využití v mateřské škole
Veronika ŘEHÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 2egajk 2egajk/2
20. 6. 2013