Bc. Markéta Sochorová

Master's thesis

Role médií v marketingových aktivitách obcí

Role of media in the marketing activities of municipalities
Anotácia:
Jedním z úkolů obecní samosprávy je komunikovat se svými občany i s jinými subjekty, které na území obce působí nebo mají o život v obci zájem. Povinnost poskytovat informace vyplývá ze zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. PR a aplikace marketingových postupů však patří k moderním nástrojům managementu obcí také proto, že samy obce chtějí oslovovat své občany, návštěvníky i potenciální …viac
Abstract:
One of the tasks of municipal government is to communicate with its citizens and with other entities in the municipality is acting or has a life interest in the village. The obligation to provide information imposed by Act no. 106/1999 Coll., about free access to information. PR and marketing tools applications, however, belongs to the modern tools of management of municipalities also because they …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedúci: PaedDr. Václav Netolický
  • Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Administration