Nikola Kokyová
Bachelor's thesis
Produktová analýza vybrané cestovní kanceláře
-
Product Analysis of the Selected Travel Agency
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je analýza produktové nabídky vybrané cestovní kanceláře. Teoretická část se zabývá důležitými pojmy souvisejícími s problematikou mé práce, mezi které patří marketingový mix a jeho nástroje, cestovní kancelář a její služby, analýza nabídky služeb a propagace cestovní kanceláře. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Cílem mé práce je zjištění očekávání …moreAbstract:
The topic of my bachelor thesis is the analysis of the product offer of a selected travel agency. In the theoretical part of the work I deal with important concepts related to the issues of my work, which include the marketing mix and its tools, travel agency and its services, analysis of the offer of services and promotion of travel agencies. The practical part of the work contains SWOT analysis and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Mlázovský
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kokyová, Nikola. Produktová analýza vybrané cestovní kanceláře. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Příčiny a následky úpadku cestovní kanceláře
Daria Ozhiganova -
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová -
Dopady epidemiologických opatření na klienty vybrané cestovní agentury
Tomáš Hurník -
Kulturní cestovní ruch jako nástroj rozvoje regionu
Jitka Hurtová -
Dopady covid-19 na cestovní agenturu Alexa
Makovická Makovická -
Zdravotní rizika spojená s cestovním ruchem - cestovní medicína a prevence
Eliška Marešová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek