Analýza lokální marketingové komunikace na vybrané společnosti – Michaela Zimolová
Michaela Zimolová
Diplomová práce
Analýza lokální marketingové komunikace na vybrané společnosti
Analysis of the local marketing communication on the chosen company
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu lokální marketingové komunikace a to na společnosti Vodafone s působností v České republice. Využívám aktuální sekundární zdroje informací, primárním zdrojem informací se mi staly hloubkové rozhovory se specialisty a metoda pozorování. Postupuji od teoretických informací k dané problematice k praktickým zjištěním. V závěru definuji shrnutí analýzy a má doporučení …víceAbstract:
The aim of my Master's Thesis is to analyse the local marketing communication of the Vodafone Czech Republic, a.s. company. I use current secondary information sources and primary resources are collected through in-depth interviews with specialists and a method of observation. My Master's Thesis starts from theoretical information on the issue, then it continues with practical findings and finally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28872
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: Šárka Doležalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28872
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
IT security industry as an oligopoly in economics
Tomáš Heřmanský -
Marketingová komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha
Aneta Vlčková -
Marketingová komunikace environmentálního uvědomění vybraných podniků
Anna Bromová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Ludvík Děcký -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Martina Valentová -
Analýza masmediální komunikace muzeí a galerií v letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu
Kateřina Novotná -
Internetový marketing a nové trendy
Martin Babec -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu