Pozorování v marketingovém výzkumu – Bc. Sandra Houšková
Bc. Sandra Houšková
Diplomová práce
Pozorování v marketingovém výzkumu
Observation in Marketing Research
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu. Konkrétně se věnuji uplatnění metody pozorování. V teoretické části práce se zabývám hlavními teoretickými východisky této problematiky. V praktické části práce se zaměřuji na vlastní terénní šetření, kterým chci prokázat jednak vliv dětí na nákupní rozhodování svých rodičů, jednak vliv reklamního působení na rozhodování samotných dětí …víceAbstract:
My master degree thesis is focused on the issue of marketing research. I specifically deal with the observation method. I deal with the main theoretical knowledge of this issue in the first part of this thesis. The second part is focused on my own field research I wont to prove the effect of children on parent’s purchasing decisions and prove the effect of advertising on children´s purchasing decisions …víceKlíčová slova
Marketing marketingový výzkum metody výzkumu sekundární sběr dat primární sběr dat kvantitativní kvalitativní pozorování reklama děti nákupní chování. Marketing Marketing research Research methods Secondary data collection Primary data collection quantitative qualitative observation advertising children Buying behaviour.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n7gg5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování
Barbora Barešová -
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR
Tereza VESELÁ