Bc. Sandra Houšková

Diplomová práce

Pozorování v marketingovém výzkumu

Observation in Marketing Research
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu. Konkrétně se věnuji uplatnění metody pozorování. V teoretické části práce se zabývám hlavními teoretickými východisky této problematiky. V praktické části práce se zaměřuji na vlastní terénní šetření, kterým chci prokázat jednak vliv dětí na nákupní rozhodování svých rodičů, jednak vliv reklamního působení na rozhodování samotných dětí …více
Abstract:
My master degree thesis is focused on the issue of marketing research. I specifically deal with the observation method. I deal with the main theoretical knowledge of this issue in the first part of this thesis. The second part is focused on my own field research I wont to prove the effect of children on parent’s purchasing decisions and prove the effect of advertising on children´s purchasing decisions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní