Bc. Květa Kabešová

Diplomová práce

Japonská kultura v České republice s případovou studií Česko-japonské společnosti

Japanese Culture in Czech Republic with a Case Study of Czech-Japanese Association
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace v neziskové kulturní organizaci. Jsou vymezeny patřičné teorie, pojmy, a jsou aplikovány marketingové metody v konkrétní kulturní organizaci. Práce je rozdělena na tři části. V první části je uveden teoretický základ pro praktickou část práce. V druhé části jsou identifikovány možnosti propagace japonské kultury a …více
Abstract:
This master's thesis is focused on issues of marketing communication in cultural non-profit organization. Proper theory and terms are specified there and marketing methods in specific cultural organization are applied. The work is divided into three sections. In the first section there is an introduction of theoretical basis for the practical section. In the second section there are presented options …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře