Japonská kultura v České republice s případovou studií Česko-japonské společnosti – Bc. Květa Kabešová
Bc. Květa Kabešová
Diplomová práce
Japonská kultura v České republice s případovou studií Česko-japonské společnosti
Japanese Culture in Czech Republic with a Case Study of Czech-Japanese Association
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace v neziskové kulturní organizaci. Jsou vymezeny patřičné teorie, pojmy, a jsou aplikovány marketingové metody v konkrétní kulturní organizaci. Práce je rozdělena na tři části. V první části je uveden teoretický základ pro praktickou část práce. V druhé části jsou identifikovány možnosti propagace japonské kultury a …víceAbstract:
This master's thesis is focused on issues of marketing communication in cultural non-profit organization. Proper theory and terms are specified there and marketing methods in specific cultural organization are applied. The work is divided into three sections. In the first section there is an introduction of theoretical basis for the practical section. In the second section there are presented options …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t7311/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Japan in the Czech Republic: Home and materiality of Japanese medical students
Valentína Straková -
Japonsko v Čechách, vzájemná kultura a přijaté vztahy
Šárka Kleinová -
Japonsko v Čechách, přijatá kultura a vzájemné vztahy
Tereza Holečková -
Obchodní a investiční vztahy České republiky a Japonska
Dušan Adamovský -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová