Žaneta Píšová
Bachelor's thesis
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo posoudit věrnostní programy maloobchodních řetězců působících na tuzemském trhu a zhodnotit spokojenost zákazníků s těmito programy. Byly využity metody analýzy dat věrnostních programů dle jednotlivých segmentů. Analýza webových stránek za pomoci internetového nástroje Marketing Miner. Analýza mobilní aplikace ohledně digitálních věrnostních programů. V rámci této analýzy …moreAbstract:
The aim of my bachelor's thesis was to assess the loyalty programs of retail chains operating on the domestic market and to evaluate customer satisfaction with these programs. Loyalty program data analysis methods according to individual segments were used. Website analysis using the Internet tool Marketing Miner. Mobile application analysis regarding digital loyalty programs. As part of this analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/lwq6n/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Aneta Boušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová