Žaneta Píšová

Bachelor's thesis

Věrnostní programy u maloobchodních řetězců

Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo posoudit věrnostní programy maloobchodních řetězců působících na tuzemském trhu a zhodnotit spokojenost zákazníků s těmito programy. Byly využity metody analýzy dat věrnostních programů dle jednotlivých segmentů. Analýza webových stránek za pomoci internetového nástroje Marketing Miner. Analýza mobilní aplikace ohledně digitálních věrnostních programů. V rámci této analýzy …viac
Abstract:
The aim of my bachelor's thesis was to assess the loyalty programs of retail chains operating on the domestic market and to evaluate customer satisfaction with these programs. Loyalty program data analysis methods according to individual segments were used. Website analysis using the Internet tool Marketing Miner. Mobile application analysis regarding digital loyalty programs. As part of this analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích