Věrnostní programy u maloobchodních řetězců – Žaneta Píšová
Žaneta Píšová
Bakalářská práce
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo posoudit věrnostní programy maloobchodních řetězců působících na tuzemském trhu a zhodnotit spokojenost zákazníků s těmito programy. Byly využity metody analýzy dat věrnostních programů dle jednotlivých segmentů. Analýza webových stránek za pomoci internetového nástroje Marketing Miner. Analýza mobilní aplikace ohledně digitálních věrnostních programů. V rámci této analýzy …víceAbstract:
The aim of my bachelor's thesis was to assess the loyalty programs of retail chains operating on the domestic market and to evaluate customer satisfaction with these programs. Loyalty program data analysis methods according to individual segments were used. Website analysis using the Internet tool Marketing Miner. Mobile application analysis regarding digital loyalty programs. As part of this analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lwq6n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová