Využití reklamních systémů při prodeji a propagaci software – Bc. Jan Čech
Bc. Jan Čech
Master's thesis
Využití reklamních systémů při prodeji a propagaci software
The usage of advertising system for the sale promotion of software
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá využitím pay per click reklamních systémů při prodeji a propagaci softwaru. Využití výsledků, které byly zjištěny v této diplomové práci, však není přímo vázáno jen na oblast propagace software, ale dá se využít i na další oblasti. PPC reklama patří k rychle se rozvíjejícím způsobům propagace. Její hlavní výhodou je její zacílení na zakazníka, který na internetu hledá …viacAbstract:
This thesis deals with the usage of per click advertising systems serving to the sale of sofrware. The usage of the results of this thesis, however, is not only directly connected to the area of promotion of software, in addition to it, it is also usable in other areas. PPC advertisement falls into the most quickly developing methods of promotion. Its main advantage is focusing on a customer, who looks …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rt4x0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedúci: prof. Ing. Petr Berka, CSc.
- Oponent: Ing. David Chudán, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)
Lenka Krausová -
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu
Petr STANĚK -
Reklama na internetu a její vnímání spotřebiteli
Jiří Zientek -
Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik
Judita Ouhrabková -
Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
Lucie Košanová -
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Možnosti systémů Google Ads a Seznam Sklik
Daniela KRULICKÁ