Učivo skladby ve vybraných učebnicích českého jazyka pro 2. stupeň základní školy (se zaměřením na prezentaci učiva a typologii užitých cvičení) – Bc. Miroslava FOLTÝNOVÁ
Bc. Miroslava FOLTÝNOVÁ
Diplomová práce
Učivo skladby ve vybraných učebnicích českého jazyka pro 2. stupeň základní školy (se zaměřením na prezentaci učiva a typologii užitých cvičení)
The schoolwork of syntax in the selected school books of the Czech language for middle school (focused on presentation of schoolwork and typology of applied exercises)
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřená na analýzu a srovnání dvou vybraných učebnic českého jazyka pro druhý stupeň ZŠ. Učebnice byly zkoumány z hlediska učiva skladby. Srovnání bylo provedeno na základě prezentace učiva, užitých cvičení a didaktické vybavenosti. Zároveň práce zdůrazňuje význam vyučování skladby vzhledem k rozvíjení klíčových kompetencí žáků.Abstract:
This diploma thesis is focused on the analysis and comparison of two selected textbooks of the Czech language for second grade of primary school. The textbooks were compared from the aspect of syntax. Comparison was based on presentation of the curriculum, used exercises and didactic facilities. This thesis also stresses importance of teaching syntax considering development of key competences of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Milan Polák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOLTÝNOVÁ, Miroslava. \textit{Učivo skladby ve vybraných učebnicích českého jazyka pro 2. stupeň základní školy (se zaměřením na prezentaci učiva a typologii užitých cvičení)}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/2fl9uf/.
Jak správně citovat práci
FOLTÝNOVÁ, Miroslava. Učivo skladby ve vybraných učebnicích českého jazyka pro 2. stupeň základní školy (se zaměřením na prezentaci učiva a typologii užitých cvičení). Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Analýza didaktické vybavenosti učebnic občanské výchovy pro 9. ročník základní školy
Jan Loskot -
Inkluze žáků se zdravotním postižením na malotřídních školách a na 1.stupni ZŠ - srovnání školního roku 2006/2007 a 2015/2016.
Danuše Kupková -
Vzdělávací aktivity distanční výuky na 2.stupni ZŠ ve školním roce 2020/2021
Martina CHVÁLOVÁ -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Reflexe 2. světové války v beletrii a filmu a audiovizuálních médiích jako zdroj pro badatelsky orientovanou výuku dějepisu na 2. stupni ZŠ
Jesika Freibergová -
Komparace textů Kateřiny Tučkové a Petra Kersche a jejich využití v hodinách českého jazyka v 9. ročníku základní školy
Lenka Korečková -
Srozumitelnost příkladových lexikálních jednotek ve vybraných pracovních sešitech českého jazyka pro 8. a 9. třídu ZŠ a odpovídající ročníky gymnázií
Tereza Ježková -
Nenásilná komunikace ve výuce ČJ v 9. ročníku
Tereza Holzerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva