Ing. Jakub Bareš, MBA
Bachelor's thesis
Komunikace a typologie člověka
Communication and Human Typology
Abstract:
Práce se zaobírá tématikou komunikace, jejím historickým vývojem, funkcemi, druhy, interpersonální komunikací, komunikační dovednosti, vztahy, správnou formou komunikace a firemní komunikací. Dále je zaměřena na historický vývoj typologie osobnosti, jejími možnými druhy a bližší specifikací metody MBTI. V praktické části je za pomoci metody MTBI, interview a doplňujícího dotazníku zhodnocení výzkumu …moreAbstract:
The work deals with themes of communication, its historical development, functions, types, interpersonal communication, communication skills, relationships, form of proper communication and corporate communication. It is also focused on the historical development of personality typology, its sorts and detailed specification of MBTI. The practical part is to use of method MTBI, interview and additional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/thlf9/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Luděk Vajner
- Reader: PhDr. Jiří Němec
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing Communication of Selected Company
Alla Petrosyan -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Interní komunikace ve zvolené organizaci
Sára Vondrášková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Marketingová komunikace jako součást firemní kultury
Josef Horáček