Komunikace a typologie člověka – Ing. Jakub Bareš, MBA
Ing. Jakub Bareš, MBA
Bakalářská práce
Komunikace a typologie člověka
Communication and Human Typology
Anotace:
Práce se zaobírá tématikou komunikace, jejím historickým vývojem, funkcemi, druhy, interpersonální komunikací, komunikační dovednosti, vztahy, správnou formou komunikace a firemní komunikací. Dále je zaměřena na historický vývoj typologie osobnosti, jejími možnými druhy a bližší specifikací metody MBTI. V praktické části je za pomoci metody MTBI, interview a doplňujícího dotazníku zhodnocení výzkumu …víceAbstract:
The work deals with themes of communication, its historical development, functions, types, interpersonal communication, communication skills, relationships, form of proper communication and corporate communication. It is also focused on the historical development of personality typology, its sorts and detailed specification of MBTI. The practical part is to use of method MTBI, interview and additional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/thlf9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Communication of Selected Company
Alla Petrosyan -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Interní komunikace ve zvolené organizaci
Sára Vondrášková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Marketingová komunikace jako součást firemní kultury
Josef Horáček