Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením – Nikola Zapletalová
Nikola Zapletalová
Bachelor's thesis
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
Intergenerational Comparison of Consumer Behaviour in the Branded Clothing Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá mezigeneračním srovnáním spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením. Cílem práce bylo srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením mezi generacemi X, Y a Z. Součástí práce je i analýza spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením, a srovnání tohoto chování mezi generacemi. Zvolen byl kvantitativní výzkum za pomoci primárních …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with an intergenerational comparison of consumer behaviour in the branded clothing market. The main goal of the thesis was to compare consumer behaviour in the branded clothing market between generations X, Y and Z. The thesis includes an analysis of consumer behaviour in the branded clothing market, and a comparison of this behaviour between generations. Quantitative research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153146
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Lucie Waliszewská
- Reader: Kristýna Stromská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAPLETALOVÁ, Nikola. \textit{Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/2fpcf0/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Vyhodnocení investičního chování na základě dotazníkového šetření
Barbora Lehmanová -
Prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy se zaměřením na agresivní chování
Iva Mrovcová -
Vliv kamarádů na antisociální chování
Lucie Hrdličková -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Vnímání klimatu školy: srovnání žáků s LMP a poruchami chování a žáků s LMP bez poruch chování
Hana KOČÍ -
Význam klimatu školy v prevenci problémového chování na nižším stupni Církevní základní školy svaté Ludmily v Hradci nad Moravicí
Andrea Sakreidová -
Poruchy chování u žáků středních škol se zaměřením na delikventní chování
Blanka Horáková -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova