Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením – Nikola Zapletalová
Nikola Zapletalová
Bakalářská práce
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
Intergenerational Comparison of Consumer Behaviour in the Branded Clothing Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá mezigeneračním srovnáním spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením. Cílem práce bylo srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením mezi generacemi X, Y a Z. Součástí práce je i analýza spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením, a srovnání tohoto chování mezi generacemi. Zvolen byl kvantitativní výzkum za pomoci primárních …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with an intergenerational comparison of consumer behaviour in the branded clothing market. The main goal of the thesis was to compare consumer behaviour in the branded clothing market between generations X, Y and Z. The thesis includes an analysis of consumer behaviour in the branded clothing market, and a comparison of this behaviour between generations. Quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153146
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Lucie Waliszewská
- Oponent: Kristýna Stromská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAPLETALOVÁ, Nikola. \textit{Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/2fpcf0/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení investičního chování na základě dotazníkového šetření
Barbora Lehmanová -
Prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy se zaměřením na agresivní chování
Iva Mrovcová -
Vliv kamarádů na antisociální chování
Lucie Hrdličková -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Význam klimatu školy v prevenci problémového chování na nižším stupni Církevní základní školy svaté Ludmily v Hradci nad Moravicí
Andrea Sakreidová -
Poruchy chování u žáků středních škol se zaměřením na delikventní chování
Blanka Horáková -
Problémy v chování žáků ve škole - hodnocení žáků 1. stupně ZŠ a 2. stupně ZŠ s problematickým chováním učiteli
Tereza Koběrská -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova