Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips – Bc. Lucie SEIDLOVÁ
Bc. Lucie SEIDLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips
Analysis of the communication mix of the Zlíntour trips travel agency
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce {\clqq}Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour Trips{\crqq} je provést analýzu a seznámit čtenáře s jednotlivými prvky marketingového komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlínotur Trips, které využívá ke komunikaci se svými klienty. Na základě získaných a zpracovaných informací jsem vypracovala návrh nových možností komunikace cestovní kanceláře s klienty.Abstract:
The aim of my Bachelor{\crq}s work {\clqq}Analysis of the communication mix of the Zlíntour trips travel agency{\crqq} make analysis and acquaint the part of the marketing communication mix which is used in Zlíntour trips travel agency for communication with customers. Based on the main information I made proposal of new possibilities in communication of the Zlíntour trips with its clients.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2006
Identifier:
4731
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2007
- Supervisor: Ing. Ivana Londová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEIDLOVÁ, Lucie. \textit{Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/2ft5zk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SEIDLOVÁ, Lucie. Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Podpora projektu ve smyslu Public relations
Vítězslav Jiroš -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová -
Public relations jako hlavní metoda podpory fundraisingu neziskových organizací
Veronika Dávidová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická