Bc. Lucie SEIDLOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips

Analysis of the communication mix of the Zlíntour trips travel agency
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce {\clqq}Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour Trips{\crqq} je provést analýzu a seznámit čtenáře s jednotlivými prvky marketingového komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlínotur Trips, které využívá ke komunikaci se svými klienty. Na základě získaných a zpracovaných informací jsem vypracovala návrh nových možností komunikace cestovní kanceláře s klienty.
Abstract:
The aim of my Bachelor{\crq}s work {\clqq}Analysis of the communication mix of the Zlíntour trips travel agency{\crqq} make analysis and acquaint the part of the marketing communication mix which is used in Zlíntour trips travel agency for communication with customers. Based on the main information I made proposal of new possibilities in communication of the Zlíntour trips with its clients.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2006
Identifier: 4731

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 1. 2007
  • Supervisor: Ing. Ivana Londová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SEIDLOVÁ, Lucie. Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.