Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips – Bc. Lucie SEIDLOVÁ
Bc. Lucie SEIDLOVÁ
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips
Analysis of the communication mix of the Zlíntour trips travel agency
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce {\clqq}Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour Trips{\crqq} je provést analýzu a seznámit čtenáře s jednotlivými prvky marketingového komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlínotur Trips, které využívá ke komunikaci se svými klienty. Na základě získaných a zpracovaných informací jsem vypracovala návrh nových možností komunikace cestovní kanceláře s klienty.Abstract:
The aim of my Bachelor{\crq}s work {\clqq}Analysis of the communication mix of the Zlíntour trips travel agency{\crqq} make analysis and acquaint the part of the marketing communication mix which is used in Zlíntour trips travel agency for communication with customers. Based on the main information I made proposal of new possibilities in communication of the Zlíntour trips with its clients.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4731
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEIDLOVÁ, Lucie. Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Podpora projektu ve smyslu Public relations
Vítězslav Jiroš -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová -
Public relations jako hlavní metoda podpory fundraisingu neziskových organizací
Veronika Dávidová -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc