Bc. Lucie SEIDLOVÁ

Bakalářská práce

Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips

Analysis of the communication mix of the Zlíntour trips travel agency
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce {\clqq}Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour Trips{\crqq} je provést analýzu a seznámit čtenáře s jednotlivými prvky marketingového komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlínotur Trips, které využívá ke komunikaci se svými klienty. Na základě získaných a zpracovaných informací jsem vypracovala návrh nových možností komunikace cestovní kanceláře s klienty.
Abstract:
The aim of my Bachelor{\crq}s work {\clqq}Analysis of the communication mix of the Zlíntour trips travel agency{\crqq} make analysis and acquaint the part of the marketing communication mix which is used in Zlíntour trips travel agency for communication with customers. Based on the main information I made proposal of new possibilities in communication of the Zlíntour trips with its clients.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor: 4731

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SEIDLOVÁ, Lucie. Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.