Marketingový průzkum vybraného autobusového dopravce – Bc. Dagmar Zavoralová
Bc. Dagmar Zavoralová
Master's thesis
Marketingový průzkum vybraného autobusového dopravce
Marketing research of a selected bus carrier
Abstract:
Práce se zabývá průzkumem spokojenosti. Zaměřením práce je analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými autobusovým dopravcem Zlatovánek spol. s r. o. Na základě analýzy současného stavu byla identifikována slabá místa. V návaznosti na zjištěné výsledky obsahuje práce návrhy na řešení identifikovaných slabých míst a jejich zhodnocení. Práce obsahuje doporučení k realizaci možných změn, …moreAbstract:
The work deals with the satisfaction survey. The focus of the work is the analysis of customer satisfaction with the services provided by the bus carrier Zlatovánek spol. s r. o. Based on the analysis of the current situation, weaknesses were identified. In connection with the results, the work contains proposals for solving the identified weaknesses and their evaluation. The thesis contains recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zavoralová, Dagmar. Marketingový průzkum vybraného autobusového dopravce. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy