Andrea TUČKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace sportovního klubu

Marketing communication of the sports club
Anotace:
Klub biatlonu Jílové se v současné době potýká s nízkou informovaností o klubu na veřejnosti, a tudíž s nízkým počtem zájemců o členství v klubu. Cílem bakalářské práce je identifikovat aktuální marketingovou komunikaci klubu a následně navrhnout nástroje marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o existenci Klubu biatlonu Jílové a rozšířit tak členskou základnu klubu. Pro navrhnutí marketingové …více
Abstract:
The Biathlon Club Jílové is currently struggling with low awareness of the club in public and therefore with a low number of people interested in membership. The aim of the bachelor thesis is to identify current marketing communication of the club and subsequently to propose the tools for marketing communication in order to increase the awareness of the existence of the Biathlon Club Jílové and to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TUČKOVÁ, Andrea. Marketingová komunikace sportovního klubu. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management