Marketingový mix ve vazbě na řízení péče o zákazníka – Michaela Zorychtová
Michaela Zorychtová
Diplomová práce
Marketingový mix ve vazbě na řízení péče o zákazníka
The Marketing Mix in Relationship to the Customer Care Management
Anotace:
Název diplomové práce je Marketingový mix ve vazbě na řízení péče o zákazníka. Cílem diplomové práce je zanalyzovat dosavadní marketingový mix společnosti FINIDR a s pomocí dotazníkového šetření mezi klíčovými zákazníky zjistit, zda je tento marketingový mix úspěšný. První část práce je teoretická. Zde jsou popsány základní prvky marketingového mixu, systémy CRM – řízení péče o zákazníka a proces marketingového …víceAbstract:
The title of diploma work is Marketing mix in relationship to the customer care management. The aim of the diploma work is to analyze the actual marketing mix of the Finidr company and with help of survey among key customers to detect whether this marketing mix is successful. The first part of this work is theoretical. There are basic elements of the marketing mix, CRM – customer relationships management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87774
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Milan Stoch
- Oponent: Jitka Zezulková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZORYCHTOVÁ, Michaela. \textit{Marketingový mix ve vazbě na řízení péče o zákazníka}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/2g1eir/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová