Hodnocení nabídky služeb lázeňských hotelů z pohledu marketingu – Bc. Adilyam Bakiyeva
Bc. Adilyam Bakiyeva
Bachelor's thesis
Hodnocení nabídky služeb lázeňských hotelů z pohledu marketingu
Evaluation of guest service supply offering by spa hotels from the perspective of marketing
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá službami, které poskytují lázeňské hotely, a jejich marketingem. Cílem práce je analyzovat a porovnat současnou nabídku služeb ve vybra-ných lázeňských hotelech v České republice a v Kazachstánu z pohledu marketingu a pro-vést analýzu spokojenosti návštěvníků s poskytovanými službami lázeňských zařízení, která má přinést informace o úrovni těchto služeb. Práce …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with services provided by spa hotels and their marketing. The aim of this work is to analyze and compare the current range of services in selected spa hotels in the Czech Republic and in Kazakhstan from a marketing perspective, to analyze the satisfaction of visitors with the services provided spa hotels, the results of the analysis must bring information about the level …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/14132/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Rozvoj služeb v lázeňském hotelu
Václav Podhrázský -
Nabídka a rozsah poskytovaných služeb v lázeňských hotelech
Nikola Uhlíková -
Služby ve vybraných lázeňských hotelech v Mariánských Lázních
Nikol Růžičková