Hodnocení nabídky služeb lázeňských hotelů z pohledu marketingu – Bc. Adilyam Bakiyeva
Bc. Adilyam Bakiyeva
Bakalářská práce
Hodnocení nabídky služeb lázeňských hotelů z pohledu marketingu
Evaluation of guest service supply offering by spa hotels from the perspective of marketing
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá službami, které poskytují lázeňské hotely, a jejich marketingem. Cílem práce je analyzovat a porovnat současnou nabídku služeb ve vybra-ných lázeňských hotelech v České republice a v Kazachstánu z pohledu marketingu a pro-vést analýzu spokojenosti návštěvníků s poskytovanými službami lázeňských zařízení, která má přinést informace o úrovni těchto služeb. Práce …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with services provided by spa hotels and their marketing. The aim of this work is to analyze and compare the current range of services in selected spa hotels in the Czech Republic and in Kazakhstan from a marketing perspective, to analyze the satisfaction of visitors with the services provided spa hotels, the results of the analysis must bring information about the level …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14132/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAKIYEVA, Adilyam. \textit{Hodnocení nabídky služeb lázeňských hotelů z pohledu marketingu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/2g2q3x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Rozvoj služeb v lázeňském hotelu
Václav Podhrázský -
Nabídka a rozsah poskytovaných služeb v lázeňských hotelech
Nikola Uhlíková -
Služby ve vybraných lázeňských hotelech v Mariánských Lázních
Nikol Růžičková