Role a postavení společenskovědních předmětů na technických středních školách – Dana Vašková
Dana Vašková
Bachelor's thesis
Role a postavení společenskovědních předmětů na technických středních školách
Anotácia:
Práce provádí zhodnocení stavu výuky společenskovědních předmětů na vybraných technických středních školách. Práce obsahuje teoretické objasnění pojmu společenskovědní předměty, zabývá se jejími částmi a jejich náplní. Je popsána výuka těchto předmětů z pohledu historie a jejich postavení v historickém školství. Práce popisuje pojetí a organizaci středního vzdělávání v České republice v současnosti …viacAbstract:
This work carries out assessment of the state of teaching social sciences at the technical secondary schools. The work includes theoretical clarification of social subjects, dealing with the parts and their contents. It describes the teaching of these subjects in the history and their position in the historic education. This work describes the concept and organization of secondary education in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠKOVÁ, Dana. \textit{Role a postavení společenskovědních předmětů na technických středních školách}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/2gss4q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
The System of Education in Kenya and Its Comparison to the Education System in England
Laura PŘEČKOVÁ -
The role of the educational system – can education change society?
Vitalia Hin -
Consequences of the post-pandemic on the education system of Turkey (case study "Turkish students")
Simay Goze Erdinc -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Digital humanities
Veronika Wölfelová -
The Cognitive Science of Religion: Connecting the Humanities and the Sciences in the Study of Ritual Practice, Prosociality, and Anxiety
Martin Lang -
Translation from the field of humanities with a commentary
Monika HOŠŤÁLKOVÁ -
Determining the level of decision-making skills between students of the humanities and technical fields of study.
Tereza Hošťálková