Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách – Natálie Slavíčková
Natálie Slavíčková
Bachelor's thesis
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním názorů a vnímáním nákupních technologií spotřebiteli ve vybraných maloobchodních jednotkách a navržením doporučení na zlepšení vnímání nákupních technologií spotřebiteli u těchto vybraných maloobchodních jednotek. Pomocí metody pozorování byly zjištěny nabízené nákupní technologie a využívané nástroje marketingové komunikace na prodejní ploše v souvislosti s nákupními …moreAbstract:
The bachelor thesis examines the opinions and perceptions of consumers of shopping technology in selected retail units and proposes recommendations to improve consumer perceptions of shopping technology in these selected retail units. Using the observational method, the shopping technologies offered and the marketing communication tools used on the sales floor in relation to shopping technologies in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/kty6n/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 7. 2024
- Supervisor: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
- Reader: Ing. Tereza Plecitá, BBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLAVÍČKOVÁ, Natálie. \textit{Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2024. Available from: https://theses.cz/id/2gt4fg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
Martina Ropická -
Influence of Culture on the Purchasing Behaviour
Prachi Ravindrasinh Jhala -
Analysis of Consumer Behaviour while Purchasing Food during a Crisis
Adéla Hejnová -
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Sahil Bhilota -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková