Množství reklamních sdělení a vliv na jejich zapamatování – Bc. Tereza Voborská
Bc. Tereza Voborská
Bakalářská práce
Množství reklamních sdělení a vliv na jejich zapamatování
The amount of advertising messages and the effect on their memorization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tím, co ovlivňuje zapamatování reklamy v konkrétním média typu a jaký vliv na zapamatování má opakování reklamního sdělení. V první části této práce jsou zmíněna teoretická fakta vztahující se k marketingové komunikaci jako celku, reklamě i psychickým procesům člověka. Druhá část, praktická, probíhala formou rozhovoru s deseti respondenty, kteří po zhlédnutí reklamního bloku …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the effects of remembering advertising in a particular type of media and what influence on remembering has repetitive advertising message. In the first part of this thesis are mentioned theoretical facts concerning marketing communication as a whole, advertising and human psychological processes. The second part is a practical form of interviews with ten individuals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t0agp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kreativita TV reklamy
Irina Stasyuk -
Černý humor jako morální vada v TV reklamě
Dana Urbanovská -
Kreativita TV reklamy
David Slovák -
Humor a erotika v TV reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti
Klára Sierra -
Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
Jana Vávrová -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař