Marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení – Tereza Splítková
Tereza Splítková
Bachelor's thesis
Marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení
Marketing mix in restaurant
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem restauračního zařízení. Práce je složena ze dvou částí: teoretická východiska a vlastní práce. První část práce popisuje základní pojmy marketingu, mezi které patří nástroje marketingové mixu: produkt, cena, distribuce a propagace, a dále lidé, spolupráce, tvorba balíčků, programování. Druhá část stručně charakterizuje Bistro a Table! a služby, které …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing mix of restaurant. It consists of two parts: theoreical and practical. The first part describes basic marketing expressions focused mainly on the marketing mix including product, price, distribution, promotion, people, partnership, packaging, programming. The second part describes Bistro a Table! and service which bistro provides. There is analyzed marketing …viacKľúčové slová
marketing marketingový mix produkt cena distribuce propagace restaurace marketingový výzkum 4P 4C
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková
Názov
Vložil
Vložené
Práva