Dominik Wünsch
Master's thesis
Content marketing
Content Marketing
Abstract:
Tato práce se zabývá tvorbou content, resp. obsahového marketing coby moderního komunikačního nástroje, který v případě své efektivní podoby může subjektům pomoci poskytovat přidanou hodnotu zákazníkům nad rámec klasického prodeje produktů či služeb. Práce zároveň zohledňuje nejnovější trendy a ukazuje je na praktických případových studiích.Abstract:
This thesis describes the use of content marketing and its creation as an modern tool of communication, which can help people to provide added value to customers beyond the classic sales of products or services. The thesis also takes into account the latest trends and demonstrates them in practical examples.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71750
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2018
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Ivana Topolová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71750
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana
Juliana Jiříková -
Online marketingová komunikace restaurace
Veronika Adamčíková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Anna Štěpařová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková