Dominik Wünsch
Master's thesis
Content marketing
Content Marketing
Anotácia:
Tato práce se zabývá tvorbou content, resp. obsahového marketing coby moderního komunikačního nástroje, který v případě své efektivní podoby může subjektům pomoci poskytovat přidanou hodnotu zákazníkům nad rámec klasického prodeje produktů či služeb. Práce zároveň zohledňuje nejnovější trendy a ukazuje je na praktických případových studiích.Abstract:
This thesis describes the use of content marketing and its creation as an modern tool of communication, which can help people to provide added value to customers beyond the classic sales of products or services. The thesis also takes into account the latest trends and demonstrates them in practical examples.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71750
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedúci: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71750
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana
Juliana Jiříková -
Realita vs. Hoax – komunikace elektromobility v online prostoru
Nikola Holzeplová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Anna Štěpařová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková