Podpora prodeje a její formy ve vybraném podniku – Renata ŠULDOVÁ
Renata ŠULDOVÁ
Bakalářská práce
Podpora prodeje a její formy ve vybraném podniku
Sales promotion and its forms in chosen company
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl provést analýzu podpory prodeje ve vybrané firmě - DM drogerie markt, s. r. o. a navrhnout opatření pro zlepšení na základě analýzy současné situace. Současnou situaci jsem analyzovala na základě ifnormací z firmy a dotazníkem. Výsledkem je zjištění, že společnost využívá velké množství forem podpory prodeje. Firma DM drogerie markt, s. r. o. obchoduje s drogistickým …víceAbstract:
This bachelor thesis is intended to make an analysis of sales promotion in chosen company - DM drogerie markt, s. r. o. and to propose improvement measures on the basis of analysis of current situation.I analysed current situation on the basis on information from the company. I found that the firm uses plenty of the sales promotion is on a high level.Firm DM drogerie markt, s. r. o. trades with dry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
19821
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠULDOVÁ, Renata. Podpora prodeje a její formy ve vybraném podniku. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Anfisa Klokava -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 2hlkxt 2hlkxt/2
8. 6. 2011