Dominika Velíšková

Bakalářská práce

Propagace kombinovaného studia oboru Textilní marketing

Promotion of combined study in the field of Textile Marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nízkého počtu studentů ve studijním programu Textilní marketing v kombinované formě na Fakultě textilní na Technické univerzitě v Liberci. Sleduje historii oboru, jeho klíčové předměty v průběhu studia, analyzuje prostředí, pro které je obor určen, a prvky marketingové komunikace. Experimentální část popisuje průběh preprodukce, produkce a postprodukce náborového …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of a low number of students in the study program Textile Marketing in Combined Form at the Faculty of Textiles at the Technical University in Liberec. It monitors the history of the field, its key subjects during the study, analyze the environment the field is intended for, and the elements of marketing communication. The experimental part describes the course …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Velíšková, Dominika. Propagace kombinovaného studia oboru Textilní marketing. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilní