Propagace kombinovaného studia oboru Textilní marketing – Dominika Velíšková
Dominika Velíšková
Bachelor's thesis
Propagace kombinovaného studia oboru Textilní marketing
Promotion of combined study in the field of Textile Marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nízkého počtu studentů ve studijním programu Textilní marketing v kombinované formě na Fakultě textilní na Technické univerzitě v Liberci. Sleduje historii oboru, jeho klíčové předměty v průběhu studia, analyzuje prostředí, pro které je obor určen, a prvky marketingové komunikace. Experimentální část popisuje průběh preprodukce, produkce a postprodukce náborového …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of a low number of students in the study program Textile Marketing in Combined Form at the Faculty of Textiles at the Technical University in Liberec. It monitors the history of the field, its key subjects during the study, analyze the environment the field is intended for, and the elements of marketing communication. The experimental part describes the course …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VELÍŠKOVÁ, Dominika. \textit{Propagace kombinovaného studia oboru Textilní marketing}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Textile Engineering. 2022. Available from: https://theses.cz/id/2hp843/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Velíšková, Dominika. Propagace kombinovaného studia oboru Textilní marketing. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringBachelor programme / field:
Textil / Textile marketing - textile marketing
Theses on a related topic
-
Motivace studentů kombinované formy studia žurnalistiky ke studiu tohoto oboru
Barbora Plačková -
Motivace VŠ studentů mladších 25 let ke kombinovanému studiu a jejich integrace do studia
Julie Pospíchalová -
Kariérová adaptabilita a autoregulované učení studentů kombinované formy studia
Pavel Nehéz -
Přístup k učení dospělých studentů a absolventů kombinované formy studia na vysoké škole
Eliška Himmlová -
Studenti v kombinované formě studia očima vysokoškolských učitelů
Markéta Jelínková -
Důvody studia kombinované formy vysokoškolského studia
Daniel MERTA -
Důvody studia kombinované formy vysokoškolského studia
Daniel MERTA -
Motivace dospělých ke studiu na vysoké škole v kombinované formě studia
Šárka LYČKOVÁ