Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra – Bc. Jaroslav Kasal
Bc. Jaroslav Kasal
Bakalářská práce
Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra
Implementation of a tank simulator due hybrid simulation engine
Anotace:
Obsah práce je zaměřen převážně na pohyb bojového vozidla v simulátoru. Simulátor je realizován v herním enginu Unity 3D. První část práce se zabývá základními pojmy, základními informacemi o Unity 3D a stručnými informacemi o simulátoru bojového vozidla. Zbývající část práce je věnována konkrétní implementaci.Abstract:
The bachelor work is focused mainly on movement of a soldier vehicle in simulator. The simulator is implemented in game engine Unity 3D. The first part of the work contains basic concepts, basic information about Unity 3D and brief description of the simulator of soldier vehicle. The rest of the work is devoted to specific implementation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2017
- Vedoucí: Ing. Josef Brožek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KASAL, Jaroslav. \textit{Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/2hw4or/.
Jak správně citovat práci
Kasal, Jaroslav. Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák -
Online multiplayer hra v Unity3D
Tomáš POLÁK -
Customizable 3D avatar for virtual reality applications
Hana Tokárová