Eva Antalíková

Bachelor's thesis

Marketingové a komunikačné stratégie firmy McDonald´s

Marketingové a komunikační strategie firmy McDonald´s
Abstract:
Jak může podnik dosáhnout svých cílů na určitém trhu? Jak prodat spotřebiteli svůj produkt? Jak být úspěšným a svou pozici si udržet co možno nejdéle? Na tyto otázky jsem hledala odpovědi ve své práci. Zaměřila jsem se na marketingové a komunikační prostředky, které používá společnost McDonald's, aby si udržela přízeň svých zákazníků a získala další zákazníky na nových trzích.
Abstract:
How can a company achieve its goals in a particular market? How to sell its product to the consumer? How to be successful and to maintain its position as long as possible? These questions I sought answers in my work. I focused on marketing and communication tools used by McDonald's to retain the favor of their customers and to gain new customers in new markets.
Abstract:
Ako môže podnik dosiahnuť svoje ciele na určitom trhu? Ako predať spotrebiteľovi svoj produkt? Ako byť úspešným a svoju pozíciu si udržať čo možno najdlhšie? Na tieto otázky som hľadala odpovede vo svojej práci. Zamerala som sa na marketingové a komunikačné prostriedky, ktoré používa spoločnosť McDonald's, aby si udržala priazeň svojich zákazníkov a získala ďalších zákazníkov na nových trhoch.
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2011
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25419