Marketingové a komunikačné stratégie firmy McDonald´s – Eva Antalíková
Eva Antalíková
Bachelor's thesis
Marketingové a komunikačné stratégie firmy McDonald´s
Marketingové a komunikační strategie firmy McDonald´s
Abstract:
Jak může podnik dosáhnout svých cílů na určitém trhu? Jak prodat spotřebiteli svůj produkt? Jak být úspěšným a svou pozici si udržet co možno nejdéle? Na tyto otázky jsem hledala odpovědi ve své práci. Zaměřila jsem se na marketingové a komunikační prostředky, které používá společnost McDonald's, aby si udržela přízeň svých zákazníků a získala další zákazníky na nových trzích.Abstract:
How can a company achieve its goals in a particular market? How to sell its product to the consumer? How to be successful and to maintain its position as long as possible? These questions I sought answers in my work. I focused on marketing and communication tools used by McDonald's to retain the favor of their customers and to gain new customers in new markets.Abstract:
Ako môže podnik dosiahnuť svoje ciele na určitom trhu? Ako predať spotrebiteľovi svoj produkt? Ako byť úspešným a svoju pozíciu si udržať čo možno najdlhšie? Na tieto otázky som hľadala odpovede vo svojej práci. Zamerala som sa na marketingové a komunikačné prostriedky, ktoré používa spoločnosť McDonald's, aby si udržala priazeň svojich zákazníkov a získala ďalších zákazníkov na nových trhoch.Keywords
životní cyklus produktu marketingový mix komunikační strategie komunikační mix marketingové strategie McDonald's
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25419
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2011
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25419
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala
Veronika Doležalová