Aromatické látky v muškátových odrůdách révy vinné – Bc. Lucie Mamráková
Bc. Lucie Mamráková
Diplomová práce
Aromatické látky v muškátových odrůdách révy vinné
Aromatic substances in muscat vine varieties
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prostudovat a sjednotit všechny dostupné literární zdroje pojednávající o terpenických látkách. Ke studiu jsem použila odrůdy: Muškát moravský, Muškát žlutý, Muškát Ottonel, Irsai Oliver, Tramín červený, Mery a Lena. U těchto odrůd jsou posouzeny koncentrace terpenických látek. Sledovanými terpenickými látkami jsou linalool, hotrienol, geraniol, α-terpiniol a nerol. Dále …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to study and unify all available literary sources dealing with terpenic substances. For the study I used the varieties: Muškát moravský, Muškát žlutý, Muškát Ottonel, Irsai Oliver, Tramín červený, Mery and Lena. For these varieties the concentrations of terpenic substances are assessed. The following terpenic substances are linalool, hotrienol, geraniol, α-terpiniol …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Kumšta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendelova univerzita v Brně
Zahradnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zahradnické inženýrství / Řízení zahradnických technologií
Práce na příbuzné téma
-
Moderní postupy stanovení terpenů s využitím techniky plynové chromatografie ve spojení s hmotnostní spektrometrií
Aneta Eisová -
Využití plynové chromatografie ve spojení s hmotnostní spektrometrií pro stanovení terpenů ve výrobcích na bázi konopí
Kamila Sirotková -
Comparison of terpene compounds in berries and wine selected varieties of muscat
Hana Průdková -
Aroma marketing jako součást psychologického přístupu k marketingu
Barbora Liko -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Aroma marketing v marketingové komunikaci
Clare Nižníková -
Porovnání aroma profilu konvenčně vyrobených a naturálních\nl{} bílých vín
Pavel Šmejda -
Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Kristýna RAMBOVÁ