Zrakové vnímání u předškolních dětí s vývojovou dysfázií – Bc. Eva Zapletalová
Bc. Eva Zapletalová
Bakalářská práce
Zrakové vnímání u předškolních dětí s vývojovou dysfázií
Visual perception at pre-school children with dysphasia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zrakovým vnímáním u předškolních dětí s vývojovou dysfázií. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá komunikací a ontogenezí řeči, narušenou komunikační schopností, zrakovou percepcí, vývojovou dysfázií a její symptomatologií, etiologií a terapií. Výzkumné šetření se zaměřuje na analýzu zrakového vnímání u předškolních dětí s vývojovou …víceAbstract:
Bachelor’s thesis is focused on visual perception at pre-school children with developmental dysphasia. Work is divided into theoretical and practical part. Theoretical part deals with communication and development of speech, impaired communication ability, visual perception, developmental dysphasia and its symptomatology, etiology and therapy. Research investigation is focused on analyse of visual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ks3qq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská