Bc. Ivana Štěpánková

Diplomová práce

Inkluzivní vzdělávání očima učitelů

Inclusive education seen by teachers
Anotace:
Předkládaná diplomová práce zkoumá, jak učitelé vnímají inkluzivní vzdělávání na prvním stupni základní školy. Teoretická část popisuje koncepty a rozdíly mezi integrací a inkluzí. Snaží se nastínit funkci inkluzivního vzdělávání a jeho místo v současném vzdělávacím systému. Empirická část práce prezentuje a následně interpretuje výsledky výzkumu prostřednictvím kvalitativního výzkumu. Vypovídá o tom …více
Abstract:
The presented diploma thesis deals with teachers' perception of the inclusive education at elementary schools. The theoretical part describes concepts and differences between integration and inclusion. It outlines the function of the inclusive education and its position in the present education system. The empiric part of the work presents and interprets the outputs of the research via qualitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta