Význam předškolního vzdělávání v oblasti integrace romských dětí – Magdalena STAVÁRKOVÁ
Magdalena STAVÁRKOVÁ
Bakalářská práce
Význam předškolního vzdělávání v oblasti integrace romských dětí
Importance of preschool education for Roma children integracion
Anotace:
V této práci se zabývám předškolním vzděláváním romských dětí a jeho vlivem na jejich integraci do majoritní společnosti. Charakterizuji pojmy, jako jsou integrace, sociální vyloučení, rodina, předškolní vzdělávání, blíže specifikuji formy předškolního vzdělávání a následně srovnávám jednotlivá předškolní zařízení působící v Ostravě - Radvancích.Abstract:
This bachelor thesis is focused on pre-school education of Roma children and its impact on integration of these children into the major society. My thesis also describes the different types of preschool education and compares the various pre-school institutions that operate in Ostrava-Radvanice
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Zveřejnit od: 16. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vendula Gojová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAVÁRKOVÁ, Magdalena. Význam předškolního vzdělávání v oblasti integrace romských dětí. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta sociálních studiíOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání
Tereza Šimková -
Vztah předškolního vzdělávání k sociální a emoční inteligenci
Linda Procházková -
Děti v předškolním vzdělávání jako specifická sociální skupina
Hana NOVÁČKOVÁ -
Sociální dovednosti dětí v posledním roce předškolního vzdělávání
Štěpánka FOLTINOVÁ -
Prevence předčasných odchodů ze vzdělávání se zaměřením na podporu předškolního vzdělávání
Šárka ŠILHANOVÁ -
Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání
Lucie Hátlová -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Integrace nízkopříjmových rodin s dětmi mimo sociálně vyloučené lokality
Michaela LINHARTOVÁ