Význam předškolního vzdělávání v oblasti integrace romských dětí – Magdalena STAVÁRKOVÁ
Magdalena STAVÁRKOVÁ
Bachelor's thesis
Význam předškolního vzdělávání v oblasti integrace romských dětí
Importance of preschool education for Roma children integracion
Abstract:
V této práci se zabývám předškolním vzděláváním romských dětí a jeho vlivem na jejich integraci do majoritní společnosti. Charakterizuji pojmy, jako jsou integrace, sociální vyloučení, rodina, předškolní vzdělávání, blíže specifikuji formy předškolního vzdělávání a následně srovnávám jednotlivá předškolní zařízení působící v Ostravě - Radvancích.Abstract:
This bachelor thesis is focused on pre-school education of Roma children and its impact on integration of these children into the major society. My thesis also describes the different types of preschool education and compares the various pre-school institutions that operate in Ostrava-Radvanice
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012
Accessible from:: 16. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vendula Gojová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STAVÁRKOVÁ, Magdalena. \textit{Význam předškolního vzdělávání v oblasti integrace romských dětí}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Social Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/2i5jen/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STAVÁRKOVÁ, Magdalena. Význam předškolního vzdělávání v oblasti integrace romských dětí. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta sociálních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta sociálních studiíUniversity of Ostrava
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Social Policy and Social Work / Social Work
Theses on a related topic
-
Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání
Tereza Šimková -
Vztah předškolního vzdělávání k sociální a emoční inteligenci
Linda Procházková -
Děti v předškolním vzdělávání jako specifická sociální skupina
Hana NOVÁČKOVÁ -
Sociální dovednosti dětí v posledním roce předškolního vzdělávání
Štěpánka FOLTINOVÁ -
Prevence předčasných odchodů ze vzdělávání se zaměřením na podporu předškolního vzdělávání
Šárka ŠILHANOVÁ -
Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání
Lucie Hátlová -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Integrace nízkopříjmových rodin s dětmi mimo sociálně vyloučené lokality
Michaela LINHARTOVÁ