David Závada

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro start-up Bocas

Proposal of a marketing strategy for start-up Bocas
Abstract:
Cílem této práce je tvorba marketingové strategie pro start-up Bocas, která spočívá v designu vizuální identity vznikající značky a vytvoření marketingového mixu pilotního produktu firmy - chilli omáčky s názvem BOCAS omáčka. Toho bylo docíleno s ohledem na odbornou literaturu pomocí tvorby prvků vizuální identity značky, analýzy konkurence, segmentace, targetingu a positioningu značky a vytvořením …more
Abstract:
The goal of this thesis is a proposal of a marketing strategy for startup Bocas, consisting of designing a visual brand identity and creation of a marketing mix for its first product - hot sauce called BOCAS omáčka. Based on a professional literature, components of visual identity were designed and tools including competition analysis, segmentation, targeting and positioning were used. This lead to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2021
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Michal Andera

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82003

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management