David Závada
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro start-up Bocas
Proposal of a marketing strategy for start-up Bocas
Abstract:
Cílem této práce je tvorba marketingové strategie pro start-up Bocas, která spočívá v designu vizuální identity vznikající značky a vytvoření marketingového mixu pilotního produktu firmy - chilli omáčky s názvem BOCAS omáčka. Toho bylo docíleno s ohledem na odbornou literaturu pomocí tvorby prvků vizuální identity značky, analýzy konkurence, segmentace, targetingu a positioningu značky a vytvořením …moreAbstract:
The goal of this thesis is a proposal of a marketing strategy for startup Bocas, consisting of designing a visual brand identity and creation of a marketing mix for its first product - hot sauce called BOCAS omáčka. Based on a professional literature, components of visual identity were designed and tools including competition analysis, segmentation, targeting and positioning were used. This lead to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82003
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2021
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Michal Andera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82003
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
Samuel Preisler