David Závada

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro start-up Bocas

Proposal of a marketing strategy for start-up Bocas
Anotace:
Cílem této práce je tvorba marketingové strategie pro start-up Bocas, která spočívá v designu vizuální identity vznikající značky a vytvoření marketingového mixu pilotního produktu firmy - chilli omáčky s názvem BOCAS omáčka. Toho bylo docíleno s ohledem na odbornou literaturu pomocí tvorby prvků vizuální identity značky, analýzy konkurence, segmentace, targetingu a positioningu značky a vytvořením …více
Abstract:
The goal of this thesis is a proposal of a marketing strategy for startup Bocas, consisting of designing a visual brand identity and creation of a marketing mix for its first product - hot sauce called BOCAS omáčka. Based on a professional literature, components of visual identity were designed and tools including competition analysis, segmentation, targeting and positioning were used. This lead to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Michal Andera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82003

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management